Direktlänk till inlägg 14 november 2009

I dag

Av Milton - 14 november 2009 16:40

har det hänt, matte var på stan och kom hem med en överrock till mig, och det var en rock som skulle vara på när det är kallt,  om den passar skall hon köpa en som man kan ha när det är blött ute åsså. Jag fick prova och och min matte sa,,,,,,,,,,,, OOOh va fin  du är. Nä den rocken kan hon ha själv, jag fryser hellre. Jag tänker inte gå ett steg med den på mig, Se själv matte fotade mig med den på jag bara glodde ner i golvet. Jag tyckte hon var bara var pinsam, tur att man har husse som man kan gosa lite med, när honsan blir för jobbig. Milton       

 
 
Hillman

Hillman

14 november 2009 21:30

Kan jag få en korv med bröd, tack. Nej, jag bara skojar men jag tycker synd om dig ok om man får en filt inne som man kan gotta ned sig i men det där med överrock nej, tack. Det får Illerson ha för sig själv och fast matte sydde om täcket åt brorsan så det skulle bli smidigare, så vill han inte ha det på ändå. Han vill i alla fall inte gå på promenix i jackan.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

15 november 2009 08:07

Va mysigt du ock husse har det! =)

Men, den var ju jättefin ju!
Den tycker jag du kan bära omkring med stolthet!
Då kommer flickorna tycka att du är en stilig vovve! =)

Kram på er!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

15 november 2009 10:27

men du var verkligen stilig i den! lite cowboy stuk över jackan! fast klart det är bäst att slippa! slafspussar

 
Figo

Figo

16 november 2009 18:53

Åh! En tax i tax- (nej jag menar) lyxförpackning!
Tjusigt! Tänk vad långt du kan gå utan att frysa och bli blöt!

http://millismirakel.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

16 november 2009 18:57

Vet inte om jag ska va ärlig eller komma med en vit lögn...

Hm, tja den kanske är varm i alla fall??? (Näe, va fan ska man säga?)

Åh! Va söt du är Mille! Tröstkramar, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards