Alla inlägg den 17 november 2009

Det

Av Milton - 17 november 2009 15:47

Verkar som det inte bara är jag i taxvärlden som är sur och bara ligger som jag vore hjärndöd. Matte har varit inne och läst några bloggar det är fler som är sura och tråkiga, och det tycker hon känns bra, så att det inte är någe fel på mig. Ja vädret kan man ju inte göra något åt, men här har det regnat hela dagen i dag, hela dagen igår och detta mörka är det konstigt att man tror att det är natt dygnet runt, och vill sova o dra något gammalt över sig. Ta några kort är inte och tänka på blir bara sovbilder, om jag ens syns under gosefiltar och annat mysigt jag bäddar ner mig i. Fast det blev lite fart på mig i går på kvällspinken. Två stycken rådjur stod precis vid ingången, då blev jag lite på alerten, jag som inte brukar bry mig, men dem var lite för nära för att jag inte skulle vilja jaga bort dem. Har kollat lite i bildarkivet och hittade tro det eller ej en bild där jag sitter upp. Ha det bra i mörkret Milton    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards