Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Skäms

Av Milton - 10 november 2009 18:32

Gör vi nu, vi har inte lika mycket tid att blogga nu, matte har massor med projekt som skall vara klara innan jul. Men vi får tuta på så gott vi hinner. Idag har det varit buskallt men ganska skönt det har iallafall inte regnat eller snöat, men det känns att det inte är långt borta. Husse och jag har varit och provat överrockar men dom är så stora och stela, att jag absolut inte vill ha någon på mig, vi skall leta vidare säger husse, det måste finnas någon som är mjuk, varm och goooo, som till och med jag vill ha på mig, och att vi hittar en innan det blir bus kallt. I morgon skall jag vara med hussen en stund, när matte skall göra annat, det skall bli kul. Men det blir att gå upp tidigt, och det är jag inte så pigg på, men det får gå.  Ha en braig Tisdagskväll tycker Milton, ja det var länge sen det blev något kort men det kommer...........

 
 
Hillman

Hillman

10 november 2009 19:00

Nedan hittar du en länk till en som syr taxtäcken på beställning de ser mjuka och gosiga ut, kanske något för er.

http://www.omalley.se/15482441

Hoppas att du hittar något gosigt och inte såna där stela täcken, brorsan har ett rött täcke och det är så stelt så det vill han inte ha på sig.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

10 november 2009 23:04

Hej gosegubben! Blogga när du har tid! Det är inte nå´t tvång. Bättre att passa på när man är glad och har tid. Hoppas ni hittar någon fin rock till dig, för nu kommer vintern snart... Puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snokas

11 november 2009 08:29

det kanske blir ett kort med nya jackan?
mattar får så mkt o göra innan jul så e det bara, tat lugnt hälsar vi, inte stressa.
hoppas du får det trevligt med husse idag o om du är trött kan väl husse bära?
slafspussar

 
Nettis

Nettis

11 november 2009 20:15

Näe inte vill du ha någon ful överrock, hihi! Det måste ju vara en som passar din personlighet ;) . Hussen hittar nog säkert nån tuff och snygg till dig :) !
Näe usch förtidiga mornar, blä!
Kramar på er!!!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards