Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Busiga

Av Milton - 1 november 2009 16:41

Har vi varit, vi tog en liten mini semester, och då fick inte datan följa med. Vi har varit uppe i Dalarna och har haft det väldigt skönt och rått om varann varit ute mycket, och njutit. Men nu känns det bara bra att vara hemma igen och det blir lite ordning igen. Hemma är allt bäst, Innan vi åkte så var Felicia här och matte skulle lära henne att virka, det går inte så bra att flaxa med armen när jag vill ligga i knät. Sen var Moffar här och visade upp Kela en stor hund som han passar ibland. jösses vikken bjässe. Men så snäll och glad, och vad jag bidde förtjust i henne. Söndags kram Milton     

 
 
Hillman och Illerson

Hillman och Illerson

1 november 2009 19:27

Skönt att ni är tillbaka men vilken häftig jycke, du måste nog skaffa dig en stege, annars når du inte upp.

Det där slappa sättet att ligga på är typiskt för oss taxar, mysigt är det att ligga tvärs över någons knä. Virka får hon väl göra när du inte är i närheten, när du ligger så där så ska hon klia dig på magen.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas

1 november 2009 20:28

ja det är som våran matte som ska virka o sticka när vi ligger i knät o vid varje maska vänder vi oss surt om o tittar varför nåt petas i örat eller magen på oss! låt bli!
slafspussar, skönt felicia mår bra!!

 
Yvonne

Yvonne

1 november 2009 21:25

Å, va mysigt du och Felicia har det! Kan hon sitta upp med alla stygn! Det var inte dåligt!

Vilken stor vovve! Men hon verkar väldigt snäll! =)

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

2 november 2009 00:51

Hon var en riktig snygging! Tur att du kan stå på bakbenen så bra så att ni kan pussas... Förstår att det blev svårt att virka med dig i knät, men Flisan gillade nog att du låg där i alla fall. Kram!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Nettis

Nettis

2 november 2009 11:12

Åh göta-petter vilken bauta-kompis :) !!! Och sååå fint du ligger i knät, gulle dig :) .
Mmm... Dalarna har jag alltid velat åka till... Får se om det kan bli av nån gång!
Önskar er en riktigt fin dag :) !
Kramar!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards