Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Med dessa

Av Milton - 13 juli 2010 10:47

Bilder, nybadad, nyklippt och väldigt trött på värmen så tar jag lite blogg semester återkommer när jag är lite piggare, och orkar busa lite, framför allt att orkar ta lite längre promisar, nu ligger jag mest där det är skugga och fläktar lite. Härligt med sommar??????????? Ha det gott Milton         

 
 
Yvonne

Yvonne

13 juli 2010 11:03

Underbart! Klart du ska ta semester! Det gör ju alla andra!
Hälsa matten och hussen också, så hörs vi när du orkar komma tillbaka igen! =)

Puss o kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

13 juli 2010 11:57

Trevlig semester Milton! Men jag kommer förstås att sakna dig. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Ingen bild

Nettis

13 juli 2010 14:37

Åh vilka fina bilder :) ! Och vilka fina blommor matten har :) !
Ja jag hoppas verkligen att vi kan ses på facebook sen :) . Jag kikar in på bloggen emellanåt och kollar hur ni har det ;) .

Kramar till er!!!

Aaah tycker matten om spindlar =O !!! Hon kan få flytta till mig om hon vill... haha ;D !

 
Becca & Olga

Becca & Olga

13 juli 2010 16:13

Så mysigt att ligga i gräset ;)
Härligt med sommar????? Ja just nu vet man inte vad man ska säga, såå varmt! Men man vill ju endå inte klaga på värmen efter denna vargavintern!

http://www.sweetolga.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoken

13 juli 2010 20:43

Å ett så stiligt rufsöra som knasrular på backen!!
Ha det gottigt gullgubbe!!
slafspuss

 
Hillman

Hillman

17 juli 2010 14:51

Jag blev oxå friserad innan vi åkte ner till Mälardalen och det var skönt för då blev jag inte så varm. Förra helgen var vi i Vansbro och där var lika varmt, fast vi kunde ligga och gotta oss i husvagnen och bara ta lång promenixer på mornar och kvällar. Då var det riktigt skönt ute, sen var det bara för varmt. Hundmat va inge gottigt så vi åt kalvsylta, kokt skinka och lite räkor i stället. Kalvsylta var jättegottigt fast skinkan var oxå jättegott.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

19 juli 2010 22:52

Skönt med semester! Hoppas att det inte bara blev ned till garaget hos matten... Vi hörs när du kommit tillbaks. Krarmis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards