Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Arg blev

Av Milton - 13 februari 2010 14:31

Jag idag, hussen kom in och hämtade mig klockan var före sju, matten o jag låg o gosade, (inte sant för vi sov som grisar). Jag låg i mattens knäveck, som vanligt under täcket, men jag blev väldigt arg , oj vad jag morrade till hussen, komma här före sju, och tro att man vill gå upp. Men inget att göra , gilla läget. Fick åka med hussen ,till ett av hans jobb (projekt) ridskola, som ni vet älskar jag hästar, och det var nog det bästa jag varit med om, fick  lukta  och se och vara ( på nära håll). Inte så när att dem kund sparka mej. men det var nog det bästa  jag varit mer om,,,,,,,,,,, Kramis Milton

 
 
Hillman

Hillman

14 februari 2010 18:54

Då är du lik mig kommer någon och stör mig när jag sover som bäst då kan jag bli riktigt sur. Speciellt som jag vaktar matte, för då ska alla hålla sig på sin plats så det så.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

14 februari 2010 22:47

Jag tror att hästar bara är en sorts förvuxna taxar. Stora och snälla. Skönt att du gillade att få vara med hussen till slut. Kram!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Malte o Snoken

18 februari 2010 13:41

vilket äventyr! va kul att du fick en sådan dag med det bästa du varit med om trots att den började lite surt där med tidig uppväckning!
slafspuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards