Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Har inte

Av Milton - 19 januari 2010 15:03

  Varit mycket på vår agenda idag. Har snöat så där retligt, syns knappt, men man måste sopa  undan vid trappan, hela tiden. Kinkiga hussen, har lyckats smitta matte så hon är ganska kinkig nu, och snorig i trumpeten. Men det är ju bara några veckor sen hon var förkyld, så man kan ju se positivt på det också, att hon inte är det varje dag!!!!!!!!!!. Nu skall vi gå ut på vår eftermiddags promenad, skall bli skönt för det är inte kallt bara 2 minus, så man behöver inte ha så bråttom med det man skall uträtta.  Tax kram Milton

 
 
Ludde

Ludde

19 januari 2010 16:12

Stackars matte och husse! Kinkig är inge skoj att va. Bra att dom verkar turas om så att någon har tid med dig... Pussar!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoken

20 januari 2010 14:37

oj då är matten snuvig nu med!? hoppas hon kryar på sig snabbt!
här är också lite mindre kallt så det är roligare o studsa ute!
slafspuss

 
Figo

Figo

20 januari 2010 21:13

Hej! Visst är det skön nu när man kan gå på långpromenad utan att frysa! Vilket fint täcke du har på bilden i förra inlägget! Var har du köpt det?

http://millismirakel.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

21 januari 2010 06:27

Nä men, har matte också blivit förkyld nu!
Hoppas att hon snart kryar på sig!

Kram till er alla!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

21 januari 2010 12:50

Husse har nyst jättemycket men han kom på att han var allerigiskisk mot sin medikanin, så nu när han inte äter den är han frisk. Matte hon nyser med jämna mellanrum men det hör till under vintern, för vi har så torr luft här uppe så vi måste köra med luftfuktare.

Taxkramisar och krama matte och husse från oss oxå.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

21 januari 2010 14:16

Vad jobbigt för matte att bli förkyld igen. Men sen kommer hon nog att klara sig jättelänge. Vad skönt att du inte har det så kallt längre. Hos mig är det 6 grader varmt nu på eftermiddan. Pariserkramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Nettis

Nettis

23 januari 2010 09:11

Hoppas att både matten och hussen har kryat på sig nu :) .
Önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Prinsessorna

Prinsessorna

23 januari 2010 15:32

Du sköter väl om dina kinkiga människor ordentligt. Vilken mysig utflykt ni gjorde, med goda mackor och fina bilder. Men det ser lite kallt och blåsigt ut. Kanske då matte blev förkyld.
Puss på nosen från Sessorna

http://prinsessangreta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards