Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Hussen

Av Milton - 15 januari 2010 18:19

Är lite kinkig idag, kom hem tidigare ifrån jobbet han är dunder förkyld, så han ligger nerbäddad med dubbla täcken, så matten och jag får väl ha lite mys pys för oss själva i kväll. Idag har det varit ännu bättre och skönare att gå ut, för idag har det bara varit 2 minus, Jippi. Matte och jag somnade på soffan efter vi hade varit ute och promenerat, det var skönt. Felicia kom förbi och hälsade på efter skolan, och då blev det fart på mig, oj vad jag gjorde mig till, hämtade leksaker, skällde som en tok och  vi lekte hon gömde sig och jag letade, det tycker jag är toppen kul. Nu skall jag gå och ta hand om min husse så han blir frisk, det är mycket nu. Kram Milton  

 
 
Ludde

Ludde

15 januari 2010 23:40

Sköt om hussen ordentligt! Det är väldigt mycket mer synd om hussar när dom är sjuka. Dom behöver mycket gos och puss! Taxkramar!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Edith

Edith

16 januari 2010 09:50

Stackars din husse som är så förkyld. Tag hand om honom så han blir frisk snart. Felicia verkar vara en rolig kompis att leka med. Ha' det så bra!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman

Hillman

16 januari 2010 15:49

Vet du vad jag har märkt, jo när hussar blir förkylda så blir de jättesjuka men när mattar drabbas av samma ska så tar de en tablett och fortsätter med det som ska göras. Det måste antingen vara så att hussar får en annan variant av sjukdomen eller oxå är de klenare men det får vi inte säga högt.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Taxprinsar

Taxprinsar

17 januari 2010 08:17

Här kommer det värmande tassar till din husse som är krasslig,vi önskar krya på sig till honom.Vad massa roligt du verkar haft.Skönt att det är mildare nu.Kram till dig och familjen.

http://www.omalley.se

 
Ingen bild

malte o snoken

17 januari 2010 16:13

stackars hussen! fy fabian för å va sjuk1 tur han ligger still för mys nu iaf!!

 
Yvonne

Yvonne

17 januari 2010 23:04

Men oj då, är husse sjuk! Det var ju inte roligt...
Hoppas att han snart kryar på sig!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards