Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Jag vill

Av Milton - 12 januari 2010 19:40

Att våren kommer snart, börjar bli tradigt med all snö. Längtar att få ligga och gosa på trappan, se när barnen går till skolan. Kanske skälla lite på folk som går förbi, värma sig och gona i solen.   Snart kanske?????????? Milton  

 
 
Hillman

Hillman

12 januari 2010 21:05

Vad mycke snö du har, det kommer att bli blött och slaskigt när allt det där ska tina bort. Då får du skaffa dig gummitövlar på tassarna, annars blir det stora tvättdagen varje gång du går ut, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

12 januari 2010 23:01

Visst kommer det vår! Det märks ju redan att det är ljust lite längre på dagarna. Ett par veckor till så börjar nog snön smälta bort lite... Vårkramar!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

13 januari 2010 06:40

Men det är ju mysigt med lite riktig vinter, Milton!
Vi slipper ju allt urtrist regnande! =)
Snart kommer våren och sommaren!

Puss på nosen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

13 januari 2010 11:26

Vet du vad Milton - inatt fick jag också snö. Jättekul! Jag har varit ute och tryckt ner min nos i snön och busat runt. Men jag tycker som du - att våren snabbt ska komma. Ha' det så bra!

http://www.parisercollie.blogg.se.

 
Nettis

Nettis

13 januari 2010 21:41

Ja visst längtar vi till våren och sommaren, Milton :) . Men nu är det inte så jätte lång tid kvar ;) . Hoppas bara att sommaren inte regnar bort då. Utan att vi kan ligga ute och njuta riktigt mycket :) .
Puss på nosen goding, och kram till matte :)

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

malte o snoken

14 januari 2010 10:26

vi vill oxå ligga ute i trädgården, knasrulla på gräsmattan o hjälpa matte att gräva i rabatter. sitta i mattes knä i en trädgårdsstol o gruffa på den dumma schäfern när han går förbi o jaga cyklande turister längs staketet!! om det ändå vore imorgon...suck
slafspuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards