Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Andra

Av Milton - 6 december 2009 20:21

Ljuset har vi tänt idag. Det har bara varit att vara inne och mysa jag tror att det har regnat och varit rusk hela dagen. Jag fick åka med å shååpa idag, det bidde en ny fodrad regn rock, fick vara med i affären och prova, fick stå på ett bord medans hussen provade, tyckte inte om det. Det kändes nästan som att vara hos veterinären, usch.  Matte säger att nu kan det regna och bli kallt bäst det vill, för nu är jag ekiperad för alla väder. Hoppas det blir varmt!!!!!!!!. Advents kram Milton   Jo visst, kort kommer,,,,,,,,,,,

 
 
Ludde

Ludde

6 december 2009 23:15

Mmm, ska bli kul att se. Jag behövde inte sitta på något bord när jag provade, men matte tycker att min är för stor. husse tycker att den ska vara stor, så vi behåller den. Kram!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

6 december 2009 23:41

Hihi! Fick du inga stövlar och sydväst också!?!
Nä, jag skoja bara!
Regnrock är super! Då blir man inte så kall!

Puss på nosen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas

7 december 2009 09:26

söttaxen där, vi tror du var jättestilig! men stå på bord o prova som ger vetrerinärvibbar, usch säger vi bara!
slafsorama!

 
Hillman

Hillman

7 december 2009 14:06

Jag skulle oxå vilja ha en rock, för det kan bli attans så kallt här uppe. Just nu kommer det ner lite blött från ovan, det är ett mellanting mellan snö och regn, jisch.

Hoppas du får användning för nya rocken, så vi får se hur du ser ut.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton - 29 september 2010 08:17

Att bli en jätte fin dag här, 4 plus och sol. Så det blir nog en långpromis på förmiddagen  sen skall väl matten hålla på ute, och då brukar jag passa på och ta en tuppis, brukar få vara med ute men det är inte så populärt för om jag inte tar saker, ...

Av Milton - 26 september 2010 11:31

Inte roligt väder idag, igår var det så himla varmt att man trodde det var sommar, och regnet som skulle komma har inte hunnit hit ännu. Men nåt är på gång för jag vill helst ligga och sova. Hussen och jag har varit ute på en långpromis idag, det tyc...

Av Milton - 17 september 2010 19:58

Har vi nu, så det blir inte så mycket bloggande. Matten är tidsoptimist och tror att vi får mer tid i slutet på hösten och vintern,, hur kan det bli mer tid då?????? Men jag får ialla fall vara med matten eller hussen hela tiden, så jag behöver aldri...

Av Milton - 12 september 2010 10:59


Morgon startade bra , fick frukost på sängen,  jag och hussen. Frollisar och skinka fick jag, och det gick ner som ett huj. Har varit lite kinkig ett tag för vårans grann hund löper, och då är man inte så matsugen, iallafall inte jag. Igår träffade j...

Av Milton - 6 september 2010 11:34

Igen, har varit en jätte fin helg, har varit ute hela helgen och bara njutit. Det är så bra där, för där kan jag gå runt och snosa och lukta bäst jag vill, inge koppel här inte. Inga farliga vägar som man behöver vara rädd för, men lite koll har dem ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards